هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
سرخط خبرها

تذکر عضو شورای شهر مشهد به شهردار | دبیریان: موضوع اشتغال و کارآفرینی در حاشیه شهر باید پیگیری شود

  • کد خبر: ۲۱۵۲۶۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تذکر عضو شورای شهر مشهد به شهردار | دبیریان: موضوع اشتغال و کارآفرینی در حاشیه شهر باید پیگیری شود
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به شهردار مشهد تذکر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان امروز، دوشنبه ۱۴ اسفندماه، در صدو‌هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که در تالار شهر برگزار شد، در تذکری به شهردار بیان کرد: جناب آقای شهردار حدود سه ماه پیش این موضوع را یک بار دیگر تذکر دادم. در جلسه دیگری نیز همین که گفتیم تذکر، کاغذ برداشتید و یادداشت کردید، اما خروجی آن را ندیدم. خواهشم این است یادداشت امروزتان را تا جلسه بعد عملش را به ما اعلام کنید. تذکر قبلی مرتبط با مصوبه شورای اسلامی شهر درباره موضوع انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین شهرداری مشهد و بنیاد برکت در خصوص اشتغال در مناطق حاشیه شهر است. ما مصوبه‌ای داشتیم که به شهرداری اجازه داد ۲۰۰ میلیارد برای بنیاد برکت و ۱۰۰ میلیارد برای کارآفرینی و اشتغال خرد و خانگی در مناطق کم‌برخوردار و مناطق هدف بازآفرینی هزینه کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سمت شهرداری برای تحقق این هدف مهم انجام نشده است. دوستان ما هم در شورا مخصوصا آقای علوی‌مقدم که پیگیری کردند، دوستان بنیاد برکت هم برای انجام این تفاهم‌نامه اعلام آمادگی کردند، ولی هیچ اقدامی از طرف عزیزان ما از شهرداری صورت نگرفته است. ما دو بار مکاتبه کردیم آقای شهردار.

دبیریان افزود: متاسفانه هیچ پاسخی از سمت حضرت‌عالی به شورای شهر در این خصوص وصول نشده است. جناب شهردار  تذکر جدی می‌دهیم به حضرت‌عالی. موضوع اشتغال عزیزان ما در حاشیه شهر و مناطق هدف بازآفرینی را به صورت ویژه پیگیری بفرمایید. محبت کنید جلسه بعد نتیجه عملی اقدامتان را به ما اعلام کنید نه اینکه صرفا نامه‌ای بزنید و پاسخی بدهید.

وی خطاب به شهردارمشهد ادامه داد: متاسفانه روز دوشنبه یک نظرسنجی به دست من رسید که در یکی از کانال‌های معتبر مرتبط با شهرداری صورت گرفته است. حدود ۸۰۷ بازدیدکننده که از این تعداد ۵۱۷ نفر رای دادند. جای تأسف دارد برای خودمان و شما بابت عملکردتان که فقط سه درصد گفتند عملکرد شما عالی است یعنی ۱۴ نفر. ۶ درصد حدود ۳۰ نفر گفتند عملکرد شما خوب است. ۱۳ درصد یعنی ۶۷ نفر گفته‌اند عملکرد شما متوسط است. ۲۲ درصد یعنی ۱۱۳ نفر گفته‌اند عملکرد شما ضعیف است و متاسفانه حدود ۵۶ درصد حدود ۲۹۳ نفر گفتند عملکرد شما خیلی ضعیف است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: این نظرسنجی مربوط به کسانی است که با حوزه شهرداری همکاری دارند یا کارمند شهرداری هستند.

وی افزود: گفتار درمانی‌ تا کی آقای شهردار؟ واقعا هنوز وقت عملگرایی نرسیده است؟ اینکه در برابر تذکردهندگان و منتقدان سکوت می‌کنید. یک جایی فرمودید خدا به من صبر بدهد. صبر به چه چیز؟ صبر داده است که شما در برابر عملکردتان سکوت کنید؟ نکته پایانی اینکه آقای شهردار چه کسی قرار است شما را به گردن بگیرد. پشتتان به کجا گرم است که این عملکرد را از خودتان نشان می‌دهید و بنا ندارید در این شهر تحولی ایجاد کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->